Voor 18.00 uur besteld, vandaag verstuurd
Spaar voor gratis kaarten
Een kaart voor elk moment

Veelgestelde vragen

Ik wil mijn Hallmark account opzeggen

Wil je jouw Hallmark-account opzeggen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Let op: Wij mogen geen wijzigingen doorvoeren via de telefoon of chat.

Wat doen jullie met mijn gegevens nadat ik mijn account heb opgezegd?

Nadat we het verzoek hebben ontvangen om je account op te zeggen zullen we je gegevens verwijderen uit ons systeem. Waaronder je persoons- / accountgegevens, je bestelgegevens inclusief eventuele foto's en je adresboek.

Wij zullen je een bevestiging toesturen zodra jouw gegevens zijn verwijderd uit ons systeem.

Waar kunnen we je mee helpen?

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op

Aanbevolen

Stuur een e-mail

Wij doen onze uiterste best om je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.

Stel hier je vraag

Via de chat

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers.

Onze medewerkers zijn op dit moment bezet. Probeer het later nog eens.

Onze chat is momenteel niet beschikbaar. Onze chat is geopend op werkdagen van 9.00 tot 19.30 uur.

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers.

Via de telefoon

Ma t/m vrij bereikbaar van 09.00 - 17.00 uur.

Bel 03 680 72 51