Spaar voor gratis kaarten
Een kaart voor elk moment

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet is bezorgd?

Wat vervelend dat je verrassing nog niet is bezorgd!

Bestellingen worden doorgaans binnen 24 uur bezorgd. Echter kunnen onze bezorgdiensten dit niet garanderen. Het kan dus gebeuren dat er een vertraging in de bezorging is van 1 á 2 werkdagen. We willen je vragen deze twee vertraagdagen af te wachten, voordat je contact opneemt met onze klantenservice.

Voor kaarten die je naar het buitenland wilt versturen, gelden er andere tarieven en levertijden. De levertijd binnen Europa is 3 dagen, en buiten Europa minimaal 6 dagen. Voor bezorging in het buitenland zijn wij afhankelijk van verschillende postdiensten, vliegverkeer en verwerking van de post op de vliegvelden. Hierdoor kan je bestelling vertraging oplopen.

Met de track & trace link in je verzendbevestiging kun je de status van je bestelling volgen.

Garandeert Hallmark dat mijn bestelling tijdig aankomt?

Alle kaarten en cadeaus worden met veel zorg en liefde door ons verpakt en bezorgd. We doen onze uiterste best om je verrassing tijdig op de gewenste datum te leveren.

Helaas kan er iets mis gaan in ons magazijn of bij de bezorgdienst, waardoor het langer duurt dan gewoonlijk. De overeengekomen levertijden zijn daarom indicatief en onder voorbehoud van onvoorziene omstandigheden. Zodra je pakketje het magazijn verlaat, ontvang je een e-mail met daarin een track & trace code om je bestelling te volgen.

Hoe weet ik of mijn bestelling is aangekomen?

Zodra je verrassing is ingepakt en aan de bezorgdienst is meegegeven, krijg je van ons een verzendbevestiging per e-mail. Voor kaarten met cadeaus en brievenbuspakketjes vind je een track & trace link in de e-mail. Kaarten die met de gewone bezorgdienst worden bezorgd zijn helaas niet traceerbaar. Wordt je kaart op maandag per koerier bezorgd? Dan krijg je wel een traceerlink in de verzendbevestiging.

Je vindt de track & trace code in je Hallmark-account onder Mijn bestellingen. Heb je je verrassing zonder account besteld? Dan staat de track & trace code alleen in de verzendbevestiging van je bestelling.

Tip: download de My bpost-app om je bestellingen makkelijk in de gaten te houden!

Ik heb een verkeerd/beschadigd cadeau ontvangen

Allereerst onze excuses dat het cadeau beschadigd of verkeerd is aangekomen, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Wij mogen alleen met de verzender van de bestelling communiceren. Stuur daarom een foto van het beschadigde cadeau naar de verzender en vraag hem of haar om contact met ons op te nemen met het ordernummer bij de hand.

Onze klantenservice helpt de verzender graag verder met een passende oplossing.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wordt je bestelling morgen geleverd? Dan is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen of te annuleren.

De bestelling kan tot maximaal 2 dagen voor de bezorgdatum gewijzigd of geannuleerd worden. Je kunt de bestelling aanpassen onder ''Mijn bestellingen'' in je Hallmark-account. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Waar kunnen we je mee helpen?

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op

Aanbevolen

Stuur een e-mail

Wij doen onze uiterste best om je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.

Stel hier je vraag

Via de chat

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers.

Onze medewerkers zijn op dit moment bezet. Probeer het later nog eens.

Onze chat is momenteel niet beschikbaar. Onze chat is geopend op werkdagen van 9.00 tot 19.30 uur.

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers.

Via de telefoon

Ma t/m vrij bereikbaar van 09.00 - 17.00 uur.

Bel 03 680 72 51